2009-03-20
 17:26:17

Hej alla :D

Önskar jag hade nå roligt att berätta för er.. Men de har jag inte.. Allt rullar på som vanligt och så.. Det jag gjort nu dom senaste dagarna är typ att sommar städa här hemma och fundera på om jag ska flytta eller inte.. Bara tanken på att kanske flytta har fått mig att göra saker jag borde gjort för länge sen.. Har rensat garderoberna och gett massa kläder till Patricia.. Det blev två svarta sopsäckar med kläder och en med gossedjur.. Och de blir en med leksaker också men den har jag inte packat färdigt än.. Hon ska även få ta hem vaggan jag har haft på vinden.. Men den ska jag ha tillbaka sen.. Tänkte Emilia skulle få ha den i sitt rum till sina dockor och gossedjur.. Jag har även slängt en massa skit som jag inte behöver och vill ha längre.. Så nu har jag de riktigt rent och fint hemma och de är allitd super skönt.. Måste bara fixa nå nya gardiner.. För nu är jag less dom här.. Har nå nya jätte söta till Emilias rum men väntar med att he upp dom tills jag vet om jag ska flytta eller inte.. Sen ikväll ska nog Madde komma förbi och aksnke se en film eller så, var ett tag sen nu så de börjar bli dags :D

Det var då en lite tråkig uppdatering av mig.. Skriver mer sen om de händer nå intressant :P
Hahha..


tack och hej


Föresten... Snart sommar.... :D:D:D
Även om det är slaskigt ute så blir jag glad.. För de betyder att sommarn snart är här..!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: