2009-03-29
 08:01:54

Hej alla...

Har inte uppdaterat på ett tag nu.. Men de vart så intensivt med Emy så efteråt tappade jag som orken att skriva, inte för att det är dåligt med Emy, vet inte riktigt varför.. Men nu tänkte jag uppdatera.. Emy mår iaf jätte bra! Dom ska troligtvis få komma hem på måndag, men först ska dom röntga hjärtat på måndag så dom ser att allt är bra där också.. Dom vill utesluta att hon har vacterl som Marcus har. Hoppas VERKLIGEN att dom kommer på måndag för nu är jag less alla hundar.. Fast en kompis till mamma har kommit och hämtat Chili så de är sköönt! Sen i fredags var jag ut med Madde i luleå på Olivers. Det var grymt kul! Men jag var helvetes sliten i går!!! Hahaha.. Så igår bunkra man upp med godis och dylikt sen såg på robinsons och sen sängen ;p Idag blir de nog också lugnt.. Vill till luleå och shoppa lite men de får nog bli när mamma kommit hem..

Vill tacka älsklingen och alla mina vänner som funits här för mig nu när de har varit så jobbigt!
Tack! puss på er! Speciellt du lovely! ;P


Madde.... Jaag spy på dig, du taa mig i analen?! Hahahaha


Madeleine
PUBLICERAT: 2009-03-30, 15:59:07

Hahaha erbjudandet gäller ej längre haha


Jessica
PUBLICERAT: 2009-03-31, 15:13:27 | URL: http://wearisome.blogg.se/

Tack för den underbara kommentaren ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: