2009-03-06
 22:34:05

Idag har de inte hänt mycket..



Inget värt att berätta iaf.. Emilia har ju som varit dålig i några dagar men idag alltså.. Hon har haft energi till tusen..!! Haha.. Men hon hade ju lite att ta igen kan man väll som säga :p Hon är så söt alltså! hon har dansat på som en tok och stojat runt.. Men nå mat ville hon som inte äta idag heller.. Men imorgon blir de nog bättre.. Imorgon blir de mary kay "kurs" med jenny.. Ska bli skit kul! Jenny och Jennan gick ut på krogen ikväll så jag ska ut me jennans hund kring 12 så han får ut och kissa en snabbis innan dom kommer hem.. Fast egentligen hade de varit skönt att lägga sig redan nu :p hahaha.. Jag är gode trött men jag ska nig sätta mig och se Australia.. Den verkar som bra.. Men jag får se.. Har nå ugly jag skulle kunna sätta mig och se också.. har inte bestämt mig riktigt än :p Men samtidigt går de ju massa filmer på tv.. Nä ikväll finns de alldeles för mycket att välja på!!

♥ Längtar till veckan när jag får pussa på lovely! ♥

tack och hej




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: