2009-03-22
 19:55:42

Jag vet verkligen inte hur jag ska börja.....

Den här dagen har varit en av dom värsta i hela mitt liv... Igår misstänkte mamma att de var nå fel på Emy.. Hon tyckte att pannan hade svällt upp lite gran.. Hon ringde då till sunderbyn och pratade med dom och dom ville dom skulle komma upp idag så kring 8 for dom mot sunderbyn.. När dom kommer dit märker dom ju att nånting är fel.. Så efter en lång väntan fick hon komma till ultraljud och då ser dom att de mamma misstänkte var rätt, hon har vattenskalle! Nu är dom på väg ner till umeå för operation men först måste dom ta reda på vad det är som orskar att de samlas vätska i huvudet. Antingen är de en blödning eller så är det en hjärntumör.... Fan fan fan.. Hon är ju fan bara 3 veckor gammal. Och jag blir så jävla förbannad för dom borde sett de här tidigare.. Jag känner att jag skulle vilja ta reda på ifall vi kan stämma dom eller nå!!! Va fan sak de bli så här för! Känts som att man har gått omkring som en zombie idag.. Vi får verkligen hoppas att de bara är en blödning! Ja jag ska inte gå in nå djupare nu förens jag vet mer om vad de handlar om.. Men är ni troende så snälla be till gud att de ska gå bra!!
 VARFÖR!?!??!?!
Jävla helvetes förbanades satans.. HON ÄR BARA TRE VECKOR!!!!!!!! Och så himla fin och vacker!

Nu ska jag gå och röka och försöka tänka på annat för just nu känns de förjävligt!!!
Nä nu orkar jag inte skriva mer...


Jenny
PUBLICERAT: 2009-03-23, 11:22:58 | URL: http://killerprincess.blogg.se/

nej ååh ja hoppas de inte är nått hemskt såtn där borde dom vell ha sett! du kan juh anmäla dom till nått specielt sjukvårs tralala de går kolla upp men jag vet att det går!hopaps de går rba för henne jag ska be folk be för hon!


Maddi
PUBLICERAT: 2009-03-23, 15:17:37

Tänker på er!!! Hoppas verkligen att allt går bra... Så jälva orättvist, önskar man kunde göra nått.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: