2009-03-14
 17:23:06

Nu blir de gomiddag hemma hos mamma :D



Sen blir de melodifestivalen och mys framför tvn :D Så ser ju mina helger ut nu för tiden :p Haha.. Men de är gode skönt faktiskt.. Har ju flängt runt så mycket under sommarn och sen efter så de känns riktigt bra med lugn och ro.. Men sen nästa helg kommer Coffe till pite så då blir de nog faktiskt att gå ut en dag, på lördagen tror jag.. Ska blir riktigt kul att träffa Coffe.. Var ju ett tag sen nu.. Men helst av allt skulle jag vara med älsklingen hela helgen och bara mysa!! Love you darling!

Ja men vi får se hur de blir..
Coffe och Nisse på bilden         

Ha en riktigt härlig dag!

Tack och hej


I d a - T a l l h e d :)
PUBLICERAT: 2009-03-22, 21:11:21 | URL: http://idatallhed.blogg.se/

träffade coffe på juldagen på kalles.. hans pappa också :) de var kul att se han för de är ju inte så ofta nu för tiden ..



gratta patricia till flickan förresten och jag beklagar de som hänt .. förstår att ni är oroliga.. jag håler tumar och tår fr flickan.



hur uttllas namnet? Emmy eller?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: