2009-03-24
 16:44:04

Operationen har gått bra!!!! :D

Allt ser bra ut..!! Det var en lyckad operation.. Hon är vaken och har ätit och det ser jätte bra ut!! Åh gud vad skönt!! Men nu första dygnet är de viktigt att de inte blir nån infektion.. Men det ska gå bra!! Gud är underbar!! Min tro till gud är större än någonsin just nu!! Men idag har jag tecknat extra försäkringar till Emilia.. Det har verkligen fått en att tänka om.. Skräcken jag haft nu dom senaste dagarna har varit olidlig.. Har känt mig mer som en zombie än en människa.. Och jag måste säga att Patricia, min syster är en såå stark människa och jag är så grymt stolt över henne!! Men nu hoppas jag att vi slipper mer katastrofer i våran famlij.. Det räcker nu!!
Man får verkligen upp ögonen när det händer något sånt här.. Jag önskar att ingen annan skulle behöva vara med om något sånt här!! Men men.. Livet är varken lätt eller rättvist.. Men man får göra det bästa av situationen...

tack och hej


Jenny-The Killer Princess
PUBLICERAT: 2009-03-24, 17:56:17 | URL: http://killerprincess.blogg.se/

ååh så bra att hon äter å verkar må priima kalrt gud finns gumman små mirakel händer juh varje dag=)ååh ja så glad allt löste sej så fint=)


Johanna B
PUBLICERAT: 2009-03-24, 20:46:46

Men ojdå!! Tråkigt att det börjar så dramatiskt för det lilla livet.... Men kul att höra att det gått bra nu!! Jag ska fortsätta be för er! kan inte va lätt.... men men...det ska bli bättre! Take care! kram jo.


Anten
PUBLICERAT: 2009-03-25, 13:14:45

Gud vad härligt... är så glad för eran skull och för din skull.. du har haft ett antal jobbiga dagar älskling.. men du vet att jag är inte längre bort än ett samtal.. i mina tankar finns du nu och för alltid älskar jag er


Anonym
PUBLICERAT: 2009-03-25, 16:50:14

Va skoj att höra att det gick bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: