2009-03-08
 19:59:24

Stämmer det?!

Sex and the City - S01E09 - The Turtle And The HareCharlotte - I think that a relationship has to be based on honesty and communication
if it has any chans of succeeding.
Samantha - Ok, if you where 25 that would be adorable., but your 32 so thats just stupid..



Jag älskar sex and the city, för er som inte visste det.. Och jag tycker dom säger många bra saker i serien faktiskt..  Satt och såg lite idag.. Oh då sa dom de där.. Det handlade om giftermål och relationer.. Vet inte hur jag ska förklara men ändå.. Stämmer det?! Det är ju de man alltid lärt sig.. Men ändå vet man ju att man ibland drar små vita lögner och liknande.. Och sen om man kommer på sin partner så blir de ju livat.. Hur borde man egentligen tänka?! Det finns alltis gränser! Och man ska aldrig sänka sina gränser för vad man tycker är rimligt.. Men vars ska man sätta gränsen? Finns de vissa saker man kan se genom fingrarna med? Ska man prata om allt? Eller ska man nöja sig med mindre? Är de som Samantha säger?!

Nu kanske jag spårade ur lite.. haha..
Men blir glad om jag får svar.. Vad som helst!

tack och hej


I Z Z A H - S V A R A R
PUBLICERAT: 2009-03-09, 01:11:20 | URL: http://izzah.blogg.se/

jo dom e juh super duper sköna jag ska i alla fall skaffa mej 2 men kommer att börja att spara till en åh sen kommer den andra nån gång i framtiden hehehehe :D


I Z Z A H - S V A R A R
PUBLICERAT: 2009-03-09, 16:52:50 | URL: http://izzah.blogg.se/

jag vet inte men googla på fatboy så hittar du säkert vart man kan köpa dom hehe :P kom ej ihåg vad sidan hette där jag hittade dom hehe :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: