2009-03-17
 15:17:26

Vart på stan med Anna och strosat runt lite :)



Först for vi till körskolan och pluggade lite.. Anna hade körlektion så jag satt och pluggade medans.. Men datorerna var ju för fan trasiga så de blev bara att läsa i boken, men de gick bra det med.. Borde börjat med de här för läänge sen men seg som man är så får man fan aldrig fingrarna ur röven ;p Men nu har jag börjat lite smått.. Ska börja plugga hemma på datorn igen också.. Får se bara om jag kommer ihåg mina inloggnings uppgifter :p Var ju drygt 4år sen jag avr in dit sist.. Haha.. Ja jag vet! Jag är seeg!! Men nu känner jag mig ändå lite duktig som faktiskt har börjat.. lite smått.. Snart... Hahahah..

I alla fall så efter vi varit på körskolan så gick vi in till stan och strosa runt och tittade lite, träffade också Ida och Ingela så de var riktigt trevligt.. Sen gick vi på Subland och åt en macka, räkor och orient som vanligt! Riktigt mumsigt.. Sen for vi förbi morfar och Anna fick träffa Emy för första gången.. Hon har nu gått upp till strax över 3000g!! :D Och växt 5 cm.. Hon är ett riktigt matvrak! Emy hade hållt Patrica vaken hela natten :P Hon var så hungrig.. Haha.. Bra att hon får känna på att de är inte bara en dans på rosor.. Mohahaha..

Sen tog vi bussen hem och jag gick och hämtade Emilia..
Just nu är Emilia ute och leker för fullt.. Har dörren öppen så jag hör henne.. Hon skotar upp geggamojs säger hon :p
Hon springer in och ut hela tiden så de blir att dammsuga och skura sen när hon är färdig..
Nä nu ska jag sätta mig och plugga lite teori.. känner att jag skulle kunna skriva hur mycket som helst idag men jag måste få nå vettigt gjort också..

Har föresten lagt upp två nya länkar till två vänners bloggar jag tycker ni ska kolla upp :D
Anna och Ida


Tack och hej




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: