2009-05-01
 08:06:16

Bloggpausen slut...



Jag har haft en oannonserad bloggpaus ett tag.. Behövde det känner jag! Var inte lika kul längre där på slutet.. Så jag tänkte vänta tills jag hade nya ideer och saknade bloggen.. Och de har jag gjort några dagar nu men jag har varit så sjuk så jag har inte orkat! Men nu är jag på bättringsvägen så de känns jävligt skönt! Nu ska ni få lite nya saker här i bloggen...
Annars i mitt liv är de som vanligt förutom att jag har ju börjat jobba.. Känns super skönt!!! Älsklingen och jag har de som vanligt underbart bra! Älskar han väldigt mycket! Det var allt för nu.. Nu blir de lite nya roliga saker..


tack och hej



-
PUBLICERAT: 2009-05-01, 09:41:44

Vad kul att du är tillbaka nu!! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: