2009-05-29
 06:54:04

Min helg kommer bli perfekt! Med massor med sol!



Lördag ska vi iväg från morgon till en park uti hamnen med nån hämtig lekpark, där ska vi ha picknick och mysa på hela dagen.. Sen på kvällen blir de att grilla, spela brännboll och kubb.. Ska bli grymt kul! Längtar som bara den alltså! Men men, fortfarande en arbetsdag kvar före det.. Hoppas de blir sol och fint idag.. Men de ser ju som ut som det, bara de inte blåser så jävulskt!
Trivs föresten super bra på mitt nya jobb! :D Känns så jävla tur att de vart för lite jobb på de andra stället så jag inte behövdes längre, för det vart hundra gånger bättre här!! nej nu ska jag göra mig i ordning så jag tar mig iväg..


Glöm inte min nya mobil blogg

KLICKA HÄR



tack och hej




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: