2009-09-30
 19:48:21

Så fruktansvärt...!!!



Jag skrev om en JÄTTE hemsk blogg för ett tag sen, väldigt länge sen faktiskt.. Måste berätta en ännu hemskare sak.. Hon ljög om allt!! Vet inte varför men nu har de kommit fram att allt var lögn och jag känner mig så lurad och.. Jag vet fan inte vad jag ska skriva.. Det är så hemskt! Nu är hennes blogg borttagen och alla spår av henne är borta. Namnet hon använde sig av är egentligen en gammal tant på typ 80år!!

Att ljuga om något sånt som att ens barn har blivit antastad av sin pappa. Ljög om hela rättegången och allt runt det. Finns inget som säger att de skulle vara sant! Hon sa att de stod i dom lokala tidningarna men de finns inga såna artiklar! Sen berättade hon om att hon fått barn och ska gifta sig. Hon har t.o.m träffat sina bloggläsare. Hon vart nära vän med en av dom men hon fick underligt nog aldrig träffa hennes familj.. Här kan du läsa om alla "bevis" för att hon ljugit. Men har man inte som jag följt hennes blogg kan de vara lite svårt att förstå allt som står där men hur som helst ville lägga upp det..

Många tror att de var för att hon skulle skriva en bok.. Jag vet inte.. Tycker bara att de är så fruktansvärt hemskt!!! Jag blir så ARG!!


I Z Z A H ~ S V A R A R
PUBLICERAT: 2009-09-30, 20:02:56 | URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

okej tack jag tror jag förstod hehe ..



måste bara tillägga att detta lät ju hur sjukt som helst :S



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: