2010-04-10
 22:01:18

Felsms.com! FY FAN SÅ JÄVLA KUL!!!

Till: Svärfar
Sms: Hej baby, jag testade löskuken som du gav mig, fan vad nice. Du vet allt vad jag vill ha för kukar :)
Svar: Nu skicka du allt fel Ellen.

Förklaring: Fyfan vad pinsamt. Jag vågade knappt visa mig hemma hos mina svärföräldrar på ett halv år efter mitt sms snesteg. Usch för mig, haha. Nu har dom väl glömt det.

/Ellen

Till: Min lärare
Sms: Skulle du knulla Samantha i klassen om du fick 1 miljon? :)
Svar: Nej, absolute inte. Varför frågar du det här?

Förklaring: Det var absolut inte menigen att skicka till min lärare. Det var en klasskamrats om skulle fått mitt felsms. Samanta är en tjej i klassen som inte har alla celler i skallen.

/Teo

Till: Chefen
Sms: Nu är allt klart. Spelade väldigt sjuk hela Förmiddagen och Lasse tyckte jag skulle åka hem. Så nu kan vi dra till Åre redan ikväll. PARTY PARTY !
Svar: Vi ses på Jobbet imorgon klockan 8.00 ! Kom inte en minut för sent.

Förklaring: Ja klantig som man är så skulle jag skicka till min bästa tjejkompis att allt var grönt inför resan till Åre. Men dum som man är så råkade man skicka fel. Jag skämdes rätt mycket då jag kom till jobbet dagen efter.

/Elin

Till: Pappa
Sms: MMS Bild på min mutta, med texten "Kom hit och slicka mig tills skinnet trillar av!"
Svar: Usch! du bör inte skicka sÃĨnna dÃĪr bilder!!!

Förklaring: Skulle skicka till min dåvarande kk men blev lite fel.. PINSAMT !

/Emma

Till: Mamma
Sms: Nu är du påkommen. Jag hittade din dildo :) Snuskmaja.
Svar: Gillar inte att du rotar i mina lådor. Men nu är det som det är och jag har en sån men jag är inte ensam om det och det är inget konstigt.

Förklaring: Skickade till min mamma istället för min tjej. Jag skulle aldrig gissa att mamma hade en dildo. Det blev en konstig stämning hemma några dagar efter.

/Peter

Till: Frida (ex)
Sms: Fan va skönt och trycka in min lilla kuk i din våta fitta!drömmer om det varje natt numera och vill ha dig här! Hon åker bort ikväll, då kan du komma över och hoppas att du sväljer för jag är rå kåt ;)
Svar: Hoppas hon tyckte det var gott för jag hatade din lilla och klena jävla kuk, vill aldrig mer se dig!!
ps. din sperma smakade getkiss!!

Förklaring: Skulle skicka det här till mitt kk Johanna medans jag var tillsammans med min flickvän Frida, men mobilen pajade allting och numera bor jag ensam och övergiven.. :(

/Jimmy


SÅ JÄVLA BRA!!! HAHAH ni måste kolla in sidan! ---> Felsms.com <---


Anonym
PUBLICERAT: 2010-04-10, 23:02:27 | URL: http://zebrais.blogg.no

du, du hadde fin blogg :3


matilda.
PUBLICERAT: 2010-04-11, 17:09:06 | URL: http://matildas.full.nu

fin blogg:)


becca
PUBLICERAT: 2010-04-11, 17:25:59 | URL: http://bkarlsson.blogg.se/

bästa felsms asså! hahahahah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: