2010-04-01
 19:46:24

Jag kan flyga, jag är inte rädd :P



Helgen som var vart helt sjuk! Allt som kunde gå åt helvete gick åt helvete :p Men de tar ändå inte så hårt på mig, inte som de hade gjort förut.. Jag tar de med en klackspark! Skulle vilja ha mer info att ge er än jag kan just nu.. Hoppades få veta nu innan helgen hur de blir, men inte det.. Men blir nog efter helgen.. Hoppas Hoppas!
Den här helgen blir då bara lugn och skön, mys med Emilia är dom enda planerna! Jag känner mig jävligt kraslig, haft lite feber ikväll och slut i hela kroppen.. Skulle ju vara så JÄVLA typiskt om man blir sjuk nu när man har lång ledigt och de är Påsk!! Ajja slipper vara hemma från jobbet iaf, så man förlorar inga pengar :p
Nej nu ska jag krypa ner i soffan med Emilia och bara mysa..

Ha en glad Påsk alla!!



Ida Tallhed
PUBLICERAT: 2010-04-01, 20:27:51 | URL: http://idatallhed.blogg.se/

kom in till mig och bestämm vad jag ska blogga om. Precis vad som helst!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: