2010-02-11
 11:34:20

Jag vill flytta!



Men ska jag flytta vill jag inte ta vilken lägenhet som helst.. Självklart vill jag flytta inom PiteBo. Har nu lite mer än 1500 poäng, men fan alltså de ger ju inget! Vill ha en billigare lägenhet, centralt.. Men där måste du ju ha flera tusen poäng ta me fan!! Har ställt mig intresserad på flera lägenheter men bara efter en dag så är jag utputtad från topp-tio-listan.. Fan, kan inte jag få ha tur och få min drömlägenhet!! En likadan som den  jag tackade nej till för att Patricia fick barn och så föra året.. Där vill jag flytta! Men lär ju inte ske, var nog en once in a lifetime grej...
Jag får helt enkelt vänta och hoppas på att de blir min tur snart... :p

Har nu hittat en lägenhet jag vill ha... Få se nu hur länge de tar innan jag blir utputtad från top-tio-listan...
Hoppas hoppas hoppas.. Och ber till gud :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: