2010-02-10
 12:51:55

Nu är Brita i himlen..



För ca 2 månader sen köpte ju min syster en häst, ett jätte vackert P.R.E sto.. I två månader hann hon ha henne sen vart de dags för hon att somna in. Hon hade jätte problem med ena bakbenet, inget man kunde göra åt. Är osäker på vad det var riktigt så jag ska inte gå in på det mer. Iaf så dömde veterinären ganska fort ut henne eftersom de inte gick göra något! Men nu slipper hon ha ont! Agneta som Patricia köpte Brita av ska skicka upp en ny häst åt henne. Bronca heter hon :P Det var den hästen Patricia först var intresserad av men när hon såg henne live så tyckte hon att hon såg ut som en åsna, så de blir intressant att se henne.. Haha.. Säkert jätte fin!

Nu har jag legat i sängen nästan hela morgonen.. Sett en film, ska börja med tvåan nu.. Ser självklart Twilight! hahahah.. Ja, jag är stolt och kan säga att jag älskar den filmen :P HAHA
Man måste ju å drömma sig bort lite när man är sjuk, tycker jag!

Önskar bara jag hade haft nå gott.. Typ halstabletter eller nå :p
Den som fixar det åt mig lovar jag att jag kommer älska livet ut :P


Ida Tallhed
PUBLICERAT: 2010-02-10, 17:05:35 | URL: http://idatallhed.blogg.se/

jag har ingen ork just nu. mycket med skolan, mycket i livet.. men kommer tillbak så snart som möjligt på bloggen :D vill blogga, men har ingen ork.


marie
PUBLICERAT: 2010-02-10, 21:13:02 | URL: http://kjamismian.blogg.se/

jo twighlight e nu super bra ja ha sett 1 å 2an håller på läsa bok nr 2 nu kan inte slita mig nästan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: