2010-02-11
 09:30:55

Nyss vaknat... Tillstånd; fortfarande sjuk..!!



FAN va less jag är! Nu vill jag inte vara sjuk nå mer..!! Jag vill kunna fara och hälsa på Madde, Björn
och lilla nyisen Tea!!!! Sen är dyrt att vara sjuk också, jag behöver pengarna ;P Nej fan.. Imorgon ska jag på jobbet, spelar ingen roll hur jag mår! Får sprita mig ofta och stå i disken hela dagen.. Fan alltså... Nej nu har jag bestämt mig, imorgon är jag frisk!  Sen i helgen kan jag vara sjuk och bara ta de lugnt! För de var ändå tanken för helgen..
Rökningen går fortfarande väldigt dåligt, rökte kanske 4 cigg igår, ingen än idag.. Och nej jag ska inte sluta!! Men de gör bara så ont, fast jag fick några halstabletter igår av syster så blir de inge bättre, måste ha mina speciella halstabletter... godishalstabletter :P Hittade t.o.m en bild på dom på internet..
Haha.. Så är de nån snäll jävel som känner sig lite extra snäll idag så kom gärna förbi med en påse såna här till mig, lämna dom utanför dörren och knacka på eller nå om du är rädd för baciller :P

Nej nu ska jag lägga mig och vila en stund till..




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: