2010-02-10
 18:50:29

Vart barnledig ikväll..



Mamma tyckte synd om mig eftersom att jag är sjuk så hon tog med Emilia hem till sig, så jag kan få vila upp mig.. Men nu när man blev själv så känns de väldigt ensamt.. :s
Hade kunnat döda för lite halstabletter däremot.. Någon snäll underbar själ som skulle vilja komma förbi och ge stackars mig?! SNÄLLAAA!!! :p hahaha... och cola light föresten...

Får se vad man gör ikväll, när man somnar :p Har hunnit se båda twilight filmerna, få se om jag orkar se nån mer film.. Nå förslag på nån bra film?!

Nej nu ska jag gå och röka, fast de gär jävligt ont!! Det blir 3 ciggen idag..!!


marie
PUBLICERAT: 2010-02-10, 21:15:49 | URL: http://kjamismian.blogg.se/

hejsan jo jag fundera på ta på dom men ¨måste få nån å fota så ska fråga nettan vi ha ju ändå inget annat för oss om dagarna hihihi


axel.
PUBLICERAT: 2010-04-10, 17:32:08 | URL: http://axelfoto.blogg.se/

fin blogg design (:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: