2010-01-26
 20:57:05

Ber till vädergudarna!!



Snälla får vi slippa all snö och minusgrader som kommer nu!!! Snälla!
Nu vill jag ha värme, sol och t.o.m hellre regn!! Jag känner att jag blir fan bara mer och mer frusen varje dag!
Inge kul alls, vet fan inte varför?! Bovärden har varit och fixat med alla lister uti fönster och dörrar men blir fan inge bättre! Mina fötter och händer är konstant kalla!!! Jag vill inte frysa!! Vill ha någon som kan värma mig :P
Det finns inge värre än att frysa!! Sen att gå till jobbet i snöstorm och kallt är ju fan de värsta som finns!! Första jag gör är att titta ut och kolla tempen, sen när man sett den vill man fan bara krypa ner i sängen och sova igen! Det är ALDRIG varmt 05.20 på morgonen kan jag lova! Men imorgon har halva veckan gått så de blir skööönt!! Hahahah... Snacka om att mitt användande av !! är överdrivet ibland.... Hahaha

Nej om man skulle gå och lägga sig nu och hoppas på bra väder imorgon..
Ska drömma om sol och värme!!

Snälla be med mig.......


m
PUBLICERAT: 2010-01-27, 02:59:29

jo man ber om fint väder imorgon



vill it åkta ti skeå i skit väder=/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: