2010-01-02
 14:49:28

Det nya året..

Börjar med stora förändringar!
Singel för de första!
Och har fått de tapetserat i köket :D
Sen har jag motivation till tusen för att få mig själv att bärja må bättre på alla sätt! Jag känner mig så peppad att ta tag i allt! Och mycket har jag redan börjat med.. Ska visa främst mig själv och sen alla andra också att jag är starkare än man kan tro! Mer än så känner jag mig inte redo att berätta..

Julen och de har varit lugn med massa mys med familj och vänner bara.. Lite fest har de blivit, men inte värst!
Mamma har däremot jobbat väldigt mycket och de har inte varit kul alls!! Usch för en jul utan mamma.. Men de värsta med att hon jobbar är att jag får ta hundarna :P Haha.. Har kommit fram till att jag vill inte ha någon hund nu! Helt säkert!!

Nyår var jag med familjen och åt god mat och sköt raketer sen for vi iväg på två olika fester men slutade med att vi for hem till PoD (Patricia och Daniel) och firade med dom närmaste bara.. Var gode dålig dagen efter men inget som lite sömn tar bort :p

Hoppas ni också haft en bra jul och nyår!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: