2010-01-06
 14:06:23

Fy fan vad Jag är bra!!



Haha.. Om ingen annan säger det så får man helt enkelt säga det själv!!

Jag har precis kommit fram till en sak.. Jag ska lägga ner all hat och avsky jag känner för vissa saker/människor.. Bara jag som mår dåligt av det! Nu är de färdigt!! Detta är ännu en sak jag gör för mig själv för att växa i mig själv och bli en bättre människa och börja må bättre! Kommer nog inte bli de enklaste men jag ska klara det! Ska börja idag med att ringa en viss människa och riktigt prata ut och reda upp saker, inte för att jag hatar eller avskyr denna person men bara för att jag känner att jag behöver det..

Har på sista tiden varit en sån BITTER och tråkig människa.. Men de ska bli ändring på det!! Jag ska bli den vanliga glada och goa Malin, och ingen ska få förstöra det :P

Det var allt för nu.. Nu ska jag ringa denna person jag pratade om.. Önska mig lycka till!!


Svarade inte :s Får pröva igen senare...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: