2010-01-03
 16:20:07

Jag har börjat fundera...



På vad jag egentligen söker hos en kille, alltså i ett förhållande! Under åren som har gått har mina krav drastiskt sjunkit kan jag säga, ner till att jag tar allt bara för att få uppskattning! Jag har ju varit i riktigt dåliga förhållanden, dåliga på olika sätt men alla ändå dåliga.. Då räknar jag in lösa relationer också.. Min tillit är ju riktigt dålig, självkänslan är ju i botten och mitt eget värde är nog 0! Men de börjar kännas bättre och det är därför jag skriver ner de här för att kunna gå tillbaka och se sen om jag uppnår det i nästa förhållande.. Jag menar inte att alla krav måste vara uppnådda men dom flesta ändå!

Börjar ju då få upp ögonen för hur jag egentligen vill ha det! Vad jag egentligen söker i en stabil och kärleksful relation..

Detta är lite av vad jag vill ha..
Kanske kommer låta fjantigt och säkert för många nånting som är vanligt, men en av mina absoluta topp 10 saker är att jag vill ha en kille som kan smyga upp bakom mig när jag tex diskar (absolut inte när jag lagar mat! Då är de Don't Disturb) krama om mig, pussa på mig eller säga nå gulligt, ja ni förstår!
Någon som vill visa uppskattning och kärlek utan att de ska vara påtvingat och tvunget, det ska komma automatiskt.. Någon som gillar att ligga och mysa i soffan när man ser på tv.. Någon som ber om/tar sig pussar och kramar..
Sen en Väldigt Viktig sak är att han ska klara av att de är varmt när man ska sova, för han sak hålla om mig på natten :P Det tycker jag är helt underbart! Känner mig så trygg då! Sen ska de vara en som vill hjälpa till hemma med vardagliga saker, ingen man ska behöva tjata på.. Någon som inte vill bråka men ändå kan diskutera, utan att brusa upp sig.

Sen något som jag ser som viktigt är någon som har erfarenheter när de gäller barn, vill ha barn, tycker om barn!


Han Måste gilla sommar och sol! Hahah..

Det här kanske låter dumt men jag vill ha en stabil kille, med jobb, körkort och mål med livet! Ja jag vet, jag har varken fast jobb eller körkort men jag har mål med mitt liv, drömmar! Som jag ska nå självklart..

Men sen finns de saker som är så JÄVLA viktiga som alla säger är självklara, men de vet vi alla att dom inte är!
Ärlighet - Tillit - Trogen

Behöver absolut inte vara någon som köper massa saker, vara rik och snygg... Utan bara ett fint och förstående hjärta med samma värderingar som jag..

Tror ni jag kommer fina min dröm man!

Man ska aldrig sänka sina krav!! Tillslut står du där och fattar inte hur du hamnade i ett förhållande där du blir psykiskt, fysiskt eller bara väldigt illa behandlad! Ingen förtjänar det! Tänk efter på vad du förtjänar och vill ha och nöj dig inte med något annat än det!


En relation ska aldrig komplicera,
bara komplettera!!


Har ni något att tillägga, tips eller nå så skriv gärna de!! Vill höra era tankar!!


Marie
PUBLICERAT: 2010-01-04, 12:03:55 | URL: http://maaaji.blogg.se/

"En relation ska aldrig komplicera,

bara komplettera!!" Tycker jag var himla bra sagt! :)


Mia
PUBLICERAT: 2010-01-08, 00:56:18

Du hade en bra kille när du var ung om jag inte mins mig helt fel innan du fick jäntan =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: