2010-01-10
 21:50:11

Jag vill skriva av mig...

Jag har fått halsfluss och kan knappt prata! Känns och låter som att jag har ett ägg i halsen och de gör helvetes ont!! Men konstigt nog ingen feber.. Det går knappt äta eller dricka och allt jag stoppar i mig kommer upp igen... Huvva så trist de här är! Så då känner jag att jag skulle vilja skriva av mig istället men vet inte om vad riktigt..

En sak som jag vill tipsa er om som jag fastnat för den sista tiden är Sea Shepard. Dom kämpar för djuren, främst i havet, Paul Watts som leder hela organisationen jobbade förut för greenpeace men fick sparken för han tog saker i egna händer och använde sig av mer än bara ord, alltså lite våldsamare metoder. Men absolut inget olagligt! Det går en serie på Animal Planet som heter Whale Wars som är så jävla bra alltså! Där får man följa dom när dom jagar japanerna som jagar valar. Dom anser att deras jakt är olaglig och jag håller med dom. Dom tar till alla tänkbara sätt för att stoppa dom! Jag skulle vilja vara så modig att jag vågade följa med dom på deras kampanj mot valjakten. Verkar vara en mäktig upplevelse, men dom säger ju också typ att är du inte villig att offra dit liv så är de ingen ide att du kommer hit! Haha.. Här har ni en trailer för Whale Wars.

 

Just nu är dom ute och krigar för valarna, det kan man läsa om på deras hemsida, och senare i år kommer det en ny säsong med Whale Wars! Det ser jag verkligen framemot! Har sett alla avsnitt från säsong 1 och 2 :D

Vill verkligen rekomendera det för er.. Är ni intresserade av djurens rätt och sånt så är de verkligen en serie som är super!! Hahah :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: