2010-01-05
 18:47:37

På betydligt mycket bättre humör nu :P

Tar därför bort föregående inlägg.. Kanske inte riktigt så hemskt som jag uttryckte mig men du har gjort mig illa och sårat mig!! Förlåt!!! Jag önskar vi kunde spola tillbaka till början och göra om allt från början, hade vi kunnat är jag helt övertygad om att vi hade varit lyckliga för känslorna, kärleken är de absolut inget fel på!! Nu är de bara framtiden som får utvisa hur de ska bli...

Har iaf varit barnvakt som halva dagen hos PoD.. Filip och Emilia leker verkligen super bra tillsammans!!
Och Emy är ju den sötaste och lugnaste knodd som finns!! Hahah.. Saknar när Emilia var så där liten och lugn, inte så mycket springande utan mest bara myys! Hehe.. Men men den tiden är looong gone!
Nä nu ska jag gå och röka! Men Men först...

Måste få rekommendera en sak till er...
Ica's Crème Fraiche Paprika och Chili!!! Sen tar man och gör lite morots stavar och dippar... MUMS!! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: