2010-01-04
 17:00:24

Usch vilken kyla de är ute nu alltså!!


Man vill fan inte gå ut i onödan! Och inte kul att gå till jobbet!!! Och jag har ju börjat..... röka inne :s
Det är fan inte bra, men de är så kallt ute och då är de helt underbart att röka inne.. Under fläkten självklart!
En till negativ sak med det är ju att man börjar röka betydligt mer än vanligt!! Farligt farligt!
Det är gode skönt med såna här veckor när de är så freezing cold ute, när de är röda dagar och så.. Vart jobb idag, nu ledig i två dagar sen jobb tors och fre.. Speciellt skönt för Emilia, hon är på jour dagis och trivs inte så där super med nya fröknar! Hon har en förmåga att testa nya människor, kolla vem som bestämmer! haha.. På måndag då blir de dom vanliga rutinerna! Hoppas värmen har börjat komma tillbaka då! ;p * Drömmer mig bort till sommar och sol *

Sen måste jag ju då säga att fan va bra jag är!! Vill än inte säga riktigt varför, vill vara säker först på att de håller i sig.. Sen ska jag berätta om varför jag är så super duktig! Hehe.. Vissa av mina närmaste vänner vet de redan men inte alla :p

Nej nu ska jag städa lite och umgås med sötnöten!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: