2010-06-10
 14:01:30

Älskar, älskar, äälskar...!!

När jag fyllde år fick jag i present av Anna dom tre första twilight böckerna (tack än en gång Anna) och jag bara älskar dom!! Jag har aldrig varit förtjst i att läsa böcker, förutom "pojken som kallades Det". Jag läste ut Twilight böckerna på 1 1/2 vecka! Sen höll jag på att gå under för fick inte tag på den sista förens i förrgår och nu har jag läst mer än halva boken och börjar bli riktigt ledsen för snart har jag läst klart den och då är det ÖVER! Vad ska jag då ta mig till?! Har redan planerat att läsa om dom igen men de kommer ju gå lika fort...
Skulle verkligen vilja ha nå tips på nå bra böcker, böcker som verkligen fänglar en?!

För er som inte läst dom men tycker om filmerna vill jag säga LÄS DOM!! Man får veta så mycket mer i böckerna om personerna och känslorna, dom missar att ta med så mycket i filmerna och det förstår man ju, går inte få med allt på 2 timmar! Så läs böckerna! Man blir helt fast!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: