2010-06-14
 10:54:57

Fastän det är förfärligt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den, som är nästan ännu bättre - Nalle Puh

Min helg skulle juh bli lugn med bara lite inslag av träning, så vart inte fallet! Jag tränade med Nina, det gjorde jag men sen på kvällen vart de grillfest med syster och en massa annat roligt folk som nina, danne x2, millan, erik, deli ja de var nå fler också men kommer inte ihåg namnen.. Jag och namn går inte ihop :p Vi hade iaf super trevligt! Grillade, drack gott och njöt av regnet.. hehe nej de kom bara några små skurar, annars var de sol och härligt! Sen vart de då Challenge som nu har uteservering och öppet till tre, gillar!! Men satan vad myggbiten jag har blivit i helgen :-s I stan utanför challenge var de jävulskt mycket mygg..
Kom hem kring halv 4 kanske och somnade 4 skulle jag tro... Sen sov jag PINSAMT länge på söndagen, men då var jag ju absolut inge bakis heller när jag vaknade :p Men eftersom nästan hela dagen gått hann jag som inte göra något.. Men får ta igen de i veckan.. Måste tvätta och gå på stan och inhandla nå nya linnen.. Snart blir de ju en mini semester med förhoppningsvis massor av sol!! :) Sen har jag massor med roliga bilder på mobilen men får inte in dom i datorn....
Nej om man skulle jobba lite nu :p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: