2010-06-11
 09:19:32

Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. De kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat - Nalle Puh

Solen skinner och det är fredag, känner glädjen växer inom mig!! Såå underbart.. Helgen kommer bli lugn fast med inslag av träning och solning :p Hoppas jag får med mig Bensy och Nina också, alltid mycket roligare när man är fler! Men just ja faan, har ju tvätt tid idag också, det var mindre kul! Jag står hellre på gymmet i tre timmar än i tvättstugan! Ajja men de måste göras..

Sen måste jag säga att jag längtar som bara den tills man kan börja bada ute i havet! Finns inget som slår det! Saknar sommaren när jag, patricia, leffe och alla andra var och badade nästan varje kväll! Vi grillade badade och festade! :) Va hade sjukt kul.. Men den här sommaren ska bli minst lika bra, fast med lite andra människor och platser :p Just nu finns de inget jag skulle vilja ändra på i mitt liv! Är verkligen super nöjd!! :D .... Eller jag vill att klockan blir mer så man får gå hem från jobbet!

Nej nu ska jag gå och arbeta lite... Hejs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: