2010-03-06
 13:00:20

Förlåt bloggen, jag har svikt er.. :p



Jag har haft fullt upp på sistonde, eller så inte.. Har mest varit sjuk faktiskt! Har varit en skit jobbig period men det känns som den böjar vända! Nu har jag iaf varit frisk i en vecka iaf.. Veckan som har avrit har då varit underbart lugn på jobbet, sportlov ni vet.. 15 barn bara alla dagar förutom onsdag :S Då var de massa andra skolor som kom och åt.. Men annrs väldigt lugn.. Och föresten.. Jenny är i pite, så ikväll ska vi umgås och gå ut på krogen :D Ska bli riktigt kul!!! Har städat nu på morgonen, vill ut nu i solen men är inte riktigt färdig än..

Har en SJUKT stor hemlighet jag vill berätta för er, men kan inte! Jag vill jag vill jag vill... Men så fort jag vet mer ska jag berätta det! Shit vad mitt liv kommer färändras ifall det blir så! Så fort jag tänker på det så börjar hjärtat pumpa på som faen! Så alla snälla människor som vill mig väl, be till gud och håll tummarna! Hahaha


Nej nu ska jag sätda färdigt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: