2010-03-11
 18:09:30

Underbara Känsla!!


Mitt liv har tagit en helomvändning!
Det händer så mycket i mitt liv just nu.. Det är så mycket som jag ser fram emot, vissa RIKTIGT STORA saker och vissa lite mindre men alla är super häftiga och roliga!! Jag vill så gärna berätta allt men kan inte... Vissa saker är allt för osäkra än, men hur än slut resultat blir så har min energi ökat med 1000%!

Man får inte vara rädd för att fatta svåra beslut!! Även om vissa saker kan vara jobbiga, vet du att i slutändan kommer allt bli mycket bättre, gör det!! Var inte rädd.. Hela mitt liv har jag gått den enkla vägen men nu känner jag att det blir så jävla mycket bättre och roligare om man tar den lite jobbigare vägen!
Men har fortfarande en bit kvar på den jobbiga delen men jag tror de här kommer bli hur bra som helst!!!

Och vissa saker som händer nu kan skita sig totalt men, vet ni vad?! Det gör inget.. Jag känner ändå att de är värt det! Känns så kul att känna så här, underbart t.o.m!! För ifall de gör det har jag andra planer!! Som också kommer bli HUR BRA SOM HELST!! Hihi...

Känner mig super nervös, pirrig & SUPER GLAD!! Underbara känsla!

Det enda som skulle kunna toppa det här är om jag skulle bli så där nykär nu också :p



Maddi
PUBLICERAT: 2010-03-15, 06:32:26

Helt underbart gumman att du får känna så :D Är så otroligt glad för din skull.. Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: