2010-10-18
 19:55:13

Måndag.. Finns det något positivt med måndagar?!


Ja de måste vara att de är vissa intressanta program på måndagar men de är nog de enda!
Vi har Biggest Loser Sverige och Svenska NewYork fruar.. Skulle haft nå nyttigt tilltugg då till det :P
Men men, blir att tända lite ljus och mysa framför tvn med lite popcorn (Inte allt för farligt onyttigt).

Annars idag har jag varit och handlat lite, städat de jag missade igår och sen segat.. Slapp laga middag idag också för Emilia åt hos Linn idag, vart rester för mig då. Men nu ligger hon och sover så gott i min säng, när Andreas inte är här får hon ta hans plats, haha.

Haha, måste skriva de här också! Andreas erkände nyss att han är lite rädd för mig :P Fråga han vars han har fått sitt feta blåmärke på armen från?! hehe

Nej nu blir de lite tv mys, ha en trevlig kväll alla!



Tänk om man kunde skilja på äkta och oäkta kärlek på samma sätt som man ser skillnad på champinjoner och flugsvamp.
- Katherine Mansfield




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: