2010-10-16
 22:43:50

Nu var de verkligen länge sen..



Vars ska jag börja?! Haha.. Ska vi börja med de DÅLIGA kanske..

Har en inflammation i axeln, går hos sjukgymnast för behandling plus medecin! (Vägrar cortison spruta, finns inget värre!) Haft det hela sommaren, men de ville aldrig gå över! Varit sjukskriven nu 1 vecka, sen blir de halvtid 2 veckor.. Får bara joba fram till lunch, inte lyfta något tungt! Göra väldigt lätta övningar hemma och låta axeln få en chans att läka!

Fick en sjukt hör elräkning den här månaden! Huvva.. Kan ha att göra med 50 tums tvn och den nya tvättmaskinen som jag införskaffat, hehe.. Sen är jag dålig att släcka lampor har jag fått höra.. haha... Ska kolla runt och kanske byta elbolag! Förslag på nått billigt elbolag?

Sen till de BRA då...

Lika kär som vanligt! Hjärtat mitt är fyllt av kärlek, som jag får påfyllt varje dag! Kan inte säga de på någor annat sätt! Finns ingen som är mer perfekt för mig, gör allt för mig och min lilla familj, mer än min älskade Andreas!
Vi är lyckligast på jorden! Jag är sååå kär! Trodde aldrig att äkta kärlek var något jag skulle få uppleva.. Men finns ingen annan förklaring för det jag känner för han!

Hittat en ny vän som kommit mig väldigt nära! Super kul!! Zara från stockholm är det, hon bor också här på annelund så de är helt perfekt, just ja.. Hon röker också! HAHA.. Var där på partaj igår, bästa sättet att beskriva festen på är nog kul och INTRESSANT! haha.. Punkare är ju inte riktigt dom männsikor jag brukar umgås med.. Men de var super kul! haha..

Sen till de nyaste... På fredag, den 22 oktober, kommer jag hämta hem en underbart fin hund som jag ska ha på helfoder till att börja med. En grand danois, svart, som heter Puma! Hon är såå fin alltså.. Hon är 9 månader gammal och redan suuper stor.. hihi.. Min dröm går i uppfyllelse!
Jag skrev för ett tag sen på fb att jag ville skaffa en, och då hörde ägaren till puma av sig till mig. Jag tackar för att FB finns! Hahaha.. Har haft en jätte finns grandis för några år sedan som hette Lizzy.. Saknar hon massor!


Finns ju självklart massor mer, men just nu idag blir de allt som jag tar upp idag :)

hoppas ni har en underbar lördag kväll!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: