2011-02-01
 00:05:37

Åh vad jag längtar! :)


Jag och älsklingen har beställt tidigare lagt underhåll på lägenheten, tapeterna i hallen nere, trappan och hallen uppe ska tapetseras om!! Underbart... Sen ska även luckorna i köket fixas och de f*rbannade golvet dom aldrig fixar i köket SKA fixas samtidigt! Jag blir jävlat tokig!! Det har varit hål i golvet sen jag flyttade in och jag har varit väldigt tålmodig men nu räcker det! Ska upp på PiteBo på onsdag och beställa tapeterna... Shit vad jag längtar!! Det kommer bli ljust och fint! :) :) :)

Sen är jag i en väldigt konstig period just nu! Romantik, bäbisar och allt som hör där till! Haha, jag har ju den där veckan också... TROR det är därför ;p Drömmer underbara drömmar, tittar på romnatiska filmer och serien "familjen annorlunda" och läser mamma bloggar :P Dom som känner mig vet att jag alltid sagt att jag bara ska ha 2 barn.. Men helt plötsligt vill jag ha TIO! HAhahah... Ja kroppen (Läs hormonerna) kan verkligen spela en ett spratt ibland :p

Nej nog kommer de dröja ett bra tag till innan jag och Andreas ska producera en till bäbis, men man kan ju alltid få drömma! :) (och längta....)

Kärlek till er alla! hihi ;p
Natti Natti...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: