2011-01-25
 18:24:55

Bojkottar fb!



Det blir ju ett beroende de där med fb! Så nu har jag och älsklingen bestämt oss att inte använda oss utav fb, endast i nödfall eller om man vill kolla om den andra sitter där ;p haha
Jag har än inte kollat Andreas men han har kollat mig, HA! Jag klarar mig bättre än han utan fb.

Men att jag ens skriver ett inlägg på min blogg (som jag uppdaterar så ofta!) om de visar nästan att jag tänker på de JÄÄVLIGT ofta . . . Men man har ju inget annat att göra och de du inte får göra vill du ju extra mycket göra!!
Men klarar jag sluta röka kan jag fan sluta vara aktiv hela tiden på fb!

Vad gör man där ens, spelade tragiska spel och kollade vad andra gjorde i deras "perfekta och inte så perfekta" liv, gottade sig i andras olycka och gläds med andras lycka.. Sen skrev man nån gång om vad man själv har för sig och liknande. Okej allt är ju inte dåligt men du tappar mycket av de sociala för du vet ändå vad alla gör så man "behöver" inte träffas lika ofta!

Nej nu ska jag gå tillbaka till ögonkontakt med folk och telefon samtal för att höra hur alla har det!

Kanske blir lite mer aktiv på bloggen också :P

Idag kan jag säga har varit en tung dag! Flera gånger har jag fått stoppa mig själv, inte för att jag mår dåligt av att inte sitta på fb, utan att de är en vana att kolla lite där innan man går till skolan eller på kvällen när Emilia gått och lagt sig..

Någon mer som känner som jag?

Men tack vare de har jag hittat lite nya youtube klipp som jag ska lägga upp här nu :)

Tjolahopp!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: