2011-01-02
 16:10:07

Mitt 2010 i några frågor..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag firade för första gången julen hos en pojkvänn. Var först med min familj på morgonen sen for jag till Andreas och firade med hans familj.. MYS! Sen fnns de säkert massa små saker som man inte tänker på...

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några nyårslöften, OM jag hade de var de nog sluta röka och de kämpar jag med nu sen 21 dagar sen :p

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jo Madde fick lilla vackra Tea :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej ingen nära, men bekanta.

5. Vilka länder besökte du?
Höll mig kvar i Sverige :(

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
En egen liten hundvalp, älsklingen här oftare och att björklöven går upp i allsvenskan :p

7. Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Oj, 13 dec för då slutade jag röka... Hmm, svårt....

8. Vad är det bästa som hänt dig år 2010?
Fick en ny VÄLDIGT fin och underbar vän, Zara :)

9. Största misstaget?
Inget jag kan komma på

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inflammation i axeln som inte ville ge med sig, inte riktigt bra än :(

11. Bästa köpet?

Nya sovrummet

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Nya sovrummet

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mitt liv men min underbara familj gör mig riktigt glad varje dag!

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?

Eminem och Rihanna - Love the way you lie

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ja, både och.. Har haft riktigt jobbiga stunder de här året men även underbara..

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Njutit av sommaren mer :p

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat mindre! Ska nog inte klaga egentligen men hann fan inte med sommaren..

18. Hur tillbringade du julen?
Ja som jag skrev på fråga 1, först med min familj och sen med Älsklingens familj.

19. Blev du kär i år?
Mer kär än tidigare! :)

20. Favoritprogram på tv?
Ja, svår fråga.. Ser som inget på tv direkt. Men finns några serier jag följer genom internet :p

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Finns människor jag hatar, men de har jag gjort många år!

22. Bästa boken du läste i år?

twilight bökerna!

23. Största musikaliska upptäckten?
Melissa Horn

24. Något du önskade dig och fick?
En plattångoch en underbar jul

25. Något du önskade dig men inte fick?
En hundvalp :p Men den kommer... hehe...

26. Årets bästa film?

Twiligt Eclipse och Inception

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Firade med mina närmaste bara, absolut inget speciellt..

28. De bästa nya människorna du träffade?
Zara :)

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Trött och sliten, men bekväm :p

30. Vad fick dig att må bra?
Emilia, Andreas och mina närmaste.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: