2011-01-30
 13:46:56

Ni har säkert märkt..


Att nätet inte funkar så bra, de har iaf jag! Sen 22.00 igår kväll har nätet kommit och gått hela tiden. Bort längre än jag haft nät! Det är telia som har problem med nätet, men samtidigt funkar inte boxen heller, den hör ju till tele2.. Måste var något stort fel! SKYLLER ALLT PÅ SNÖN!!!



Så här ser de ut om man kollar på Telias driftstörnings karta.. Och kolalr man längre ner så kan man se att dom haft problem under flera dagar.. Tiden för att de ska vara fixat ändras hela tiden, först när jag kollade stod de 12, sen 13 och nu 17!!! Va fan alltså, man kan inte nå nån! Inte se på tv och ladda ner film är ju olagligt ;p
Så vad ska man då göra.. Syster är i Luleå så henne kan man inte våldgästa hos, körkort har jag inte och Facebook bojkottar jag juh! HAhaha...

Nej jag får helt enkelt städa lite...... snart..... ;)

UPPDATERING
Tack Thomas från Telia för kommentaren! :) Nu kan jag ringa, sms och leva igen ;p Haha..
Väldigt uppskattat, men att du hittade åt min blogg :p Hihi.. Var som lite små kul!
Men tack än en gång!!!

Kram på er alla!


Telia kundservice
PUBLICERAT: 2011-01-30, 14:54:40 | URL: http://www.telia.se

Hej.



Jag heter Thomas och arbetar på Telias kundservice.



Dessvärre var felet större än tidigare trott vilket är anledningen till att tiden för avhjälpning har ändrats. Problemen med att ringa påverkar vårt 3G-nät och om du ställer om din telefon att enbart använda GSM så bör du utan problem kunna ringa som vanligt.



Med vänliga hälsningar

Thomas Lindmark

Telia Kundservice



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: