2011-01-27
 14:52:56

Snacka om att jag är periodare..


Alltså med mitt uppdaterande av bloggen :p
Haha.. Jag har inget att göra på dagarna nu ju när jag inte använder fb, MEN de har då bara fört bra saker med sig :p Jag har tränat mycket i veckan, både själv och med svärfar :) Kanske blir vattengjympa ikväll också, bara de löser sig med barnvakt.. Sen har man städat och fixat mer än vanligt.. OCH uppdaterat bloggen! Ja bara bra saker.. Men, haha fan vad jag saknar det! Vad gör ni då, vad händer med alla :P HAHAHAH Nej gud så hemskt!

Just nu är jag barnvakt, har Emy här :) Hon och Emilia leker så bra tillsammans och har så roligt!! Just nu kastar dom boll med frasse, Emy säger epia till Emilia.. Haha så söt! Hon skrattar och skrattar som en tok!

Nej nu ska jag gå och fixa nån sen lunch/tidig middag till mig.. HUNGRIG!

tjolahopp!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: