2009-01-18
 13:50:18

Bloggkrigen invaderar!! del2

Jag skrev ju om "Bloggkrigen invaderar!!" för ett tag sen och de handlade ju om mina vänner som krigar i bloggarna..
Det verkar ju ha lugnat ner sig nu.. Så de är ju skönt..!


Men överallt nu kan man ju läsa om Blondinbellas inlägg som handlar om Carolina Gynning och Katrin Zytomierskahets bantning, besathet av att gå ner i vikt och vara snygg.. Det vart väldigt livat kan man ju säga! Både Carolina Gynning och Katrin Zytomeriska har uttalat sig gode argsint över hennes "påhopp"..  Sen har ju då även Isabella Lövengrip gråtit i tv över påhoppen, hon vart sååå ledsen över alla elaka saker dom sa om henne.. Jag tycker Isabella har väldigt rätt angående all hetsning kring bantning och kroppsideal. Självklart är de bra med tips och hjälp, men inte om att man helt ska sluta äta och liknande. Men jag förstår ju samtigt Carolina Gynning och Katrin Zytomierska! Klart man blir stött av ett sånt där inlägg. Men jag tror egentligen dom bara skapar detta krig för att få mer publicitet. Förstå vad det har ökat för dom nu!! Så dom njuter nog mest, skulle jag tro..
Vi får se vars de här slutar :P Haha



tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: